joi, 26 mai 2011

Cu ce parfum va dati la nunta ? Un articol foarte important pentru viitoarele mirese.

In prima faza voi posta foarte multe comentarii despre aceasta intrebare destul de importanta pentru un eveniment special din viata .

gabi1

Voi cu ce parfum va dati la nunta? Unul mai dulce sau mai finut?
Mie imi place mult Atraction de la Lancome si ma gandeam ca nu ma potmarita fara el. Voi?

ELENA

Eu cred ca o sa folosesc ISABELA ROSSELINI.Il folosesc de ceva vreme si nu cred ca la nunta nu voi renunta la el.E putin cam dulce, dar mie imi place

Viorica

Eu am folosit Poeme de la Lancome si mi-a placut mult. Acum cand ma dau cu el imi aduc aminte de frumoasa mea nunta

SORINA

Eu la nunta m-am dat cu Pleasures de la Estee Lauder, preferatul meu.

Irina

La cununia civila m-am dat cu Alchimie de la Rochas (e dulce, dar totusi usor), iarr la nunta m-am dat cu parfumul meu de suflet : Chanel Allure.

Cristina

J'ADORE de la Dior este parfumul meu, plus ca imi aminteste mult de perioada cand l-am cunoscut pe Alin (mirele) :love:, atunci l-am folosit pentru prima oara si nu ma mai pot desparti de el


Cecilia

Cu Incanto de la Salvatore Ferragamo.Nu stiu daca ati auzit de el nu e asa de cunoscut dar mie imi place de mor si mi se pare ca se potriveste de minune cu ocazia. Sa mirosim bine doamnelor ca o sa ne cam pupe toata lumea

Oana

Miracle de la Lancome este un parfum care din puctul meu de vedere nu prea merge pt o mireasa nu pt ca nu mi-ar placea, din contra, chiar il am dar mi se pare ca nu prea persista mirosul...
Inca nu m-am decis ce parfum voi folosi in acea zi dar mai am timp de gandire... de Hot Couture ce ziceti ? sau Champs Elyses, Guerlin ?

Si comentarile pot continua , concluzia nu prea se stie ce parfum se poate folosi la o nunta , exista un parfum creiat special pentru mirese si acel parfum se numeste ??????

Amarige Mariage by Givenchy

 

Parfumul Amarige Mariage de Givenchy, surprinde un moment de o fericire de neuitat – exprimat printr-un feminin buchet de mireasa cu note orientale chypro. Amarige Mariage reprezinta emotia parfumata a celei mai frumoase zile din viata unei femei: ziua nuntii.

Givenchy a creat parfumul perfect pentru ziua perfecta.
Flaconul este o piesa rafinata, sculptata din sticla fina.
Nota de top: bergamota, portocala amara.
Nota de mijloc : magnolia, iasomie, scortisoara.
Nota de baza: patchouli, lemn de santal, rasina.
Recomandari de utilizare : ocazii speciale.
Givenchy Amarige Mariage este disponibil in 30, 50 and 100 ml.

Vindem parfumuri originale sau testere pentru barbati si femei  de la Hugo Boss, Bvlgari, Gucci, Lacoste, Versace, Paco Rabanne, Calvin Klein, Armani, Dior, Chanel, si multe alte  branduri renumite la PRETURI AVANTAJOASE DE IMPORTATOR 
Cantitati intre 30 ml si 125 ml, preturile difera in functie de cantitate si marca, parfumurile sunt aduse direct din marile depozite EN GROS din Austria, Germania si Olanda. 
Trimit oriunde in tara prin posta romana  sau orice alta firma de curierat .
Parfumurile au intre 30% si 50% pretul mai mic decat in marile magazine.
Comandaparfum si afli toate informatile.
Intrebati despre produsul care il doriti si pretul lui

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu