joi, 9 februarie 2012

Informati interesante despre parfumuri

Ştiaţi că ...


  • Parfumuri erotice microdoze conţin substanţe speciale, momeli, cu "mirosul de hormoni sexuali." Ele acţionează în zona limbic al creierului (care controlează starea emotionala) si declanseaza sinteza a endorfinei - hormon al iubirii.
  • Nu sunt flori, nu au nici un miros, cum ar fi maci. Ea nu miroase lor salcam propria negru, aroma principala - aromă de floare de portocal, cu adaos de arome acordurilor de migdale, trandafir, liliac, crin de vale şi iasomie.
  • În parfumerie modernă este utilizată mai mult de 6.000 de elemente de materii prime. Obţineţi aceste componente nu este uşor. De exemplu, pentru a produce un kilogram de ulei de trandafir, este necesar să se colecteze de tone de petale, dar, în scopul de a stoarce caramele unt, bronz la rădăcinile sale în doi ani.
  • Pentru a păstra mirosul, oarba sunt folosite: ulei de cedru, cuisoare, menta, şi muşchi de stejar, care este un exportator major de Rusia. Cel mai bun de blocare este recunoscut ca castorul canadian sperma.
  • Compoziţia de unele spirite se pot introduce până la 300 de agenţi. Parfum preţ este în mod tradiţional asociată cu numărul de ingrediente: mai mult, parfumuri mai scumpe. De exemplu, Chanel № 5 constă din 80 de componente aromatice.
  • Ca un fixativ extractele utilizate de substanţe de origine animală - ambră, mosc şi castoreum. Prin ele însele, mosc, ambră şi castoreum sunt miros extrem de dur, neplăcut, dar foarte puternic. Fixatori naturale exotice şi costisitoare - de a le obţine, trebuie să ne prinde balene sperma, vidre si caprioare. De exemplu, 1 kg de mosc mosc este de $ 60.000. În consecinţă, aceste componente sunt introduse doar în parfumuri scumpe.
  • Iris - una din componentele cele mai scumpe parfumuri. Valoarea sa pe piaţă ajunge la 40 000 de euro per 1 kg.
  • Cea mai pură şi, prin urmare, cel mai scump ulei de trandafiri, este produs în Bulgaria este costul său - mai mult de 5.000 dolari pe kilogram. În scopul de a obţine 1 kg de ulei esential nevoie de aproximativ 5.000 kg de petale. Culturilor miros recoltat de mână, pentru doar 30 de zile pe an. Cel mai bun timp pentru acest lucru - în mic de ore: cu primele raze ale soarelui flori pierd ulei de valoros. De altfel, chimisti, asa imita cu succes alte mirosuri, şi nu au învăţat să reproducă în mod adecvat ametitor aroma de trandafiri.
  • În scopul de a obţine 500 ml de ulei esenţial de iasomie, este necesar pentru o tehnologie special pentru a procesa 2 tone de petale de aceasta floare.
  • Aldehide - compusi care mirosea a grăsime de rânced. Prin ea însăşi, mirosul este groaznic, dar in combinatie cu alte componente sunt obţinute melodie uimitoare. Un exemplu clasic de acest lucru a fost, este si va fi parfum "Chanel № 5".
  • Design de sticle şi consumatoare de timp şi costisitoare de ambalare - un formular pentru ştampilarea sticla poate costa pana la 100.000 de dolari. Prin urmare, multe companii folosesc serviciile de parfum ale furnizorilor de gata-făcute de sticle, ceea ce face modificări minore - joacă pe culoarea sticlei, rogojini lui, capace.
  • Pornind de parfum este format din costurile de dezvoltare pentru a aroma, valoarea a compoziţiei, costurile de producţie, ambalare, de transport şi costurile de marketing, plus o marjă.Costul de parfum nu este mai mult de 25% din costul. În parfumuri de lux cu amănuntul a face o primă mare. Potrivit participanţilor la piaţă, împachetare marcile bine cunoscute franceze ajunge de multe ori de 150% sau chiar 200% din preţul de cumpărare.
  • Aroma de bucurie de Patou sa născut în 1930, după colapsul de la New York Stock Exchange şi începutul Marii Depresiuni. Bucuria a devenit un cadou de consolare, de Jean Patou, care a decis să creeze o aromă de cea mai înaltă calitate, indiferent de costul materiilor prime. Parfumuri Henri spiritele Almeras compuse, pentru care a necesare 28 de grame de zeci de trandafiri bulgaresti si 10.400 flori de iasomie, care le-a dat slava lui cel mai scump parfum din lume.
  • Pola Selenion - cel mai scump parfum, care a fost găsit în magazine Moscova. Sticla cu aroma japonez, care este diferit, datorită compoziţiei speciale de subtilitate rare de flori orientale, dintre care unele nu au fost niciodată utilizate în parfumerie, aceasta este în valoare de $ 2000.
  • Plumbul din menta si coriandru este mirosul de crin din vale, în timp ce muscata - a crescut.
  • Miros bine-cunoscut de fân, depinde de un fir de iarba simplu, iarba, aceasta - ureche dulce, oregano conţinând mirositoare - cumarină.
  • Nimeni nu ştie de ce mirosul se aude doar atunci cand inhalezi, expirand atunci cand el dispare.
  • Logo-ul celebru "Chanel № 5" - două litere "C", dintre care una sa transformat, apărut pentru prima dată în 1921 pe sticla "Chanel № 5".
  • «Chanel № 5" este în continuare cel mai bun parfum-vânzare în lume. El are mulţi admiratori şi a fost mult timp considerat printre categoria de valori femeilor obligatorii pentru copii.
  • Chanel susţine că la fiecare 30 de secunde, în lume, vinde o sticla de numărul 5. Brand «Chanel № 5" în cel mai dur este estimare aproximativ 360 de milioane de lire sterline.
  • Se crede ca parfumuri, apă de toaletă şi de parfum de apă au nuanţe diferite de aroma. Într-adevăr, unele marci de aroma acelasi lucru poate suna diferit în diferite concentraţii. Întrucât anterior, aceste diferenţe au fost excepţia, dar acum abordarea folosită din ce în ce şi este inclusă în conceptul de promovare. Această mişcare este folosit pentru a atrage clienţii: un parfum în diferite forme este revelat în mai multe moduri.
  • Peach samanii ramura flori de scos duhurile ale bolilor umane şi de rău.
  • Cuplurile seminte strada din Est şi Asia Centrală, considerat un bun instrument împotriva ochiului rău. Boabele au fost plasate pe o tigaie fierbinte şi fumigated cu fum parfumat al unui om care a vrut să-i protejeze de rău.
  • Potrivit Gerotoda, parfumata ienupăr fumigated casă şi clădiri pentru a le proteja de fulger.
  • Ramuri parfumate de vâsc în antichitate atribuit forţa extraordinară a vrăjitorie. Se credea că, cu ajutorul de vasc se poate găsi comoara cea mai mare secret. Dual frunze şi fructe ale acestei plante sunt folosite pentru a spori potenţa masculină.
  • Ordinul secret al rozicrucienilor au ales un trandafir ca un simbol al alegerilor spirituale.
  • Cetăţean de viaţă în mijlocul civilizaţiei plin de viaţă, nu se simte până la 70% din mirosuri urbane.
  • Africani care trăiesc în sălbăticie, posibilitatea de a prinde mirosul de prietenul său, a trecut de-a lungul calea de pădure câteva ore în urmă.
  • Pe o piele uscata arome dura mai mult, îndrăzneţe ca ei au "absorb".
  • Condimente, ceapa si usturoi miros de eliberarea sa, prin porii de pe o zi după utilizarea lor. Prin urmare, parfumul pe pielea ta se va schimba aroma.
  • Sarcina, "zilele critice" şi controlul naşterilor pastile modifice compoziţia chimică a sudoare, parfumuri şi pot mirosi diferit pe piele.
  • Romanii ştia secretul parfum cele mai bune femei. "Miroase bine atunci cand nu miros" - a scris Plautus dramaturg. "Nimic" nu are nevoie să fie luate literal. Chiar şi cu toate cheloek smyvshy miroase cel mai puternic nu emite miros de sapunuri parfumate şi prosoape pufoase, şi mirosul de feromoni - substante biologic active care atrag persoane de sex opus.
  • Feromonii emană toate reprezentanţi ai lumii animale: de patrupede, precum şi bipezi, şi fluturi şi gândaci,. Homo sapiens doar tinde să se spele de pe mirosurile naturale şi artificiale a obţine. Cu toate acestea, paradoxul este că pentru noi, pentru biologi - legea naturii. Există o ipoteză destul de convingătoare este că "mirosul de natura" vă ajută să alegeţi un partener sexual imunologic adecvat. Asta e campul gravitational, care generează atracţia reciprocă a două corpuri. Femeia iubeşte cu urechile, ochii, şi atât bărbaţi - nările. Şi dacă atracţie nu se produce - vom recurge la un parfum.
  • Spiritele, cum ar fi aparat de distilare, cu care au fost primite, inventat medici arabi - numai materii prime de origine nu poate servi bere-preparată, şi esenţa de petale de trandafir.Câteva picături de alcool a fost considerat la momentul respectiv nu este ruşinos de a utiliza în interior - pentru a consolida trupul şi spiritul. Europa medievală a găsit o altă aplicaţie a spiritelor: turnarea peste polflakona ar putea sufoca cumva mirosul de canalizare, emana strada. Paris, timp de Caterina de Medici a mers chiar mai departe: în magazine tranzactionate deschis spiritele otrăvitoare, ajutând pentru a trimite la lumina a unui adversar sau rival. Între timp, doamnele ştiau ce spiritele se poate vrăji un om, şi de ce - l transforma pentru totdeauna. Şi, bineînţeles, nu uitaţi să luaţi o pereche de picături în interiorul - medici, după cum vi arabe.
  • Consumul de parfum a fost practicat chiar şi în secolul al XIX-lea. Obţineţi aceeaşi "Apa Köln", sau pur şi simplu Koln, călugării Carthusian inventat doar ca un mijloc de dureri de inimă. Napoleon se spune, a băut ochelarii lui (aparent, Josephine încă se spală în ajunul vizitelor sale, în scopul de a se înece în feromonii altor persoane). Când trupele lui Napoleon au ocupat Köln, el a emis un decret în conformitate cu care nici unul dintre farmaciştilor nu a avut nici dreptul de a refuza droguri lor prescriptii. Şi atunci Koln Koln producatori si-au anuntat nici un medicament, şi parfum. Apropo, o bucată de reteta originala Eau de Cologne şi acum depozitate la fabrica din Köln, o enigmă - un seif blindat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu